Helt underbar respons

Oj, vilken härlig respons det blev på Design & Inredningsbloggen som visade bilder från mitt hem. Måste bara återge några helt underbara kommentarer:

'galet snyggt' - Anness blogg
'mitt hus känns som ett dass i jämförelse' - Hemma på Landet
'nästan så att jag får andnöd här framför skärmen' - Annlouise
'jag är beredd att ta ett fängelsestraff bara jag får bo där' - Camillas nya hem
'om jag kommer med kudden under armen, får jag stanna ett par nätter då?' - Inredningsbloggen
'gillar allt' - Proforma
'nä, vad jobbigt snyggt' - Bara mitt lilla hem
'hur tror du att någon annan vill visa sitt hem nu' - Hemmariket
'här vill jag flytta in' - Hannas vardag
'man får ont i magen av att titta på bilderna' - Husmusen

Tack allihop, även alla ni andra med kommentarer som jag inte nämnt här, och tack Pethra! Ni är för goa allihop!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...